Onboarding af kunder

Den følgende proces vil guide dig gennem onboarding af nye kunder i Clinic2Lab. Du vil finde relevant information om Tiltrækning af kunder, Produktdemonstration, Kontrakter, konfiguration af systemer såvel som systemuddannelse til laboratorier før går live. Relevant information om Onboarding af klinik og opbygning kan også findes nedenfor sammen med forskellige støtteelementer.

Kontakt venligst Clinic2Labs administrationsteam i Danmark, hvis du oplever problemer.

Presentation

This presentation template can be used when conducting product and brand demo with potential customers.

Clinic2Lab presentation_UK

Onepagers

Nedenstående onepagers kan downloades i PDF-format ved at klikke på linkene.

Onepager DK
Onepager UK
Onepager DE

Annoncer

Opret ordren direkte i systemet - det er nemt og ligetil.

Artikler

Følg ordren fra start til slut, og få besked, når den er på vej.

1. Identificer den første administrator

Den virksomhed, der anmoder om en demo, skal give navn og kontaktoplysninger på en systemadministrator. Dette kan ændres igen, hvis man flytter fra test til produktion.

2. Testdata fra kunder

Bed om en række data fra den potentielle kunde, mindst 10-20 kunder og produkter bør indsendes. Det giver mulighed for en mere virkelighedsnær demofase. Husk at sikre kompatibilitet mellem dataene og felterne i systemet!

3. Opret et demosystem

Der skal oprettes et demosystem i Clinic2Lab. Følg venligst trinene i denne video.

4. Upload testdata

De testdata, der modtages fra den potentielle kunde, skal uploades og/eller indtastes i C2L. Husk at teste dataene, før du giver kunden adgang til systemet.

Kontrakt

Effektiviserer og minimerer manuelt arbejde på en bæredygtig måde.

Download kontraktskabelon

Vilkår og betingelser

Følgende vilkår og betingelser gælder for kunder, der bruger Clinic2Lab. Sørg for, at nedenstående standardskabelon opdateres, så den afspejler de lokale vilkår og betingelser.

Download skabelon til vilkår og betingelser

Projektplan

Når man indgår en aftale med en ny kunde, skal man lave en projektplan med datakrav og dele den med kunden.

Link til projektplan
Download skabelon til datakrav

Opret et nyt laboratorium i Uber

Når kontrakten er underskrevet, skal det nye laboratorium oprettes i Uber. Sørg for, at relevante kundeoplysninger som adresse, e-mail, kontaktpersoner og logo er tilgængelige, før kunden oprettes.

Følg venligst med disse retningslinjer når du opretter laboratoriet.

Oprettelse af produktionslaboratorium

Hvis laboratoriet bruger et eksternt produktionslaboratorium, skal du sørge for, at denne partner også oprettes via Uber. Du skal bruge de samme relevante kundeoplysninger til at oprette en bruger til produktionslaboratoriet.

Følg med disse trin for at skabe et nyt produktionslaboratorium.

Hjælp kunden med at logge ind

Når kunden oprettes, skal der automatisk sendes en e-mail til den primære e-mailadresse.

Hjælp kunden med at logge ind første gang.

Opret og upload data

Følgende data skal oprettes i Excel-format og uploades til den nye laboratorieprofil, helst af den lokale laboratorieadministrator.

Landespecifik patienterklæring

Der skal oprettes en opdateret version af patienterklæringen, når nye lande onboardes til Clinic2Lab. Sørg for, at kunden har adgang til den landespecifikke patienterklæring.

CLINIC2LAB

Præsentation af systemet

Sørg for at starte systempræsentationen med en grundig gennemgang af Clinic2Lab. Følg venligst disse retningslinjer, når du præsenterer.

Adgang til Confluence

Sørg for, at relevante kundeadministratorer og brugere får adgang til Clinic2Lab Confluence-dokumentation og -manualer.

Adgang til Confluence
Access to manuals for labs

Tips og tricks

Arbejd smart, ikke hårdt! Her finder du forskellige lettilgængelige tips til at optimere dine daglige rutiner i Clinic2Lab.

1. Fjern testdata

Data, der bruges til testformål, skal slettes fra C2L, før de tages i brug.

2. Sørg for støtte

Sørg for, at du har tilstrækkelig viden om den specifikke kundeopsætning og de tilknyttede data til at kunne yde support.

3. Omdiriger login, hvis det er nødvendigt

Når du skifter fra staging til live data, skal du huske at være opmærksom på eventuelle omdirigeringer, der kan påvirke systemet.

4. Opfølgning på go live

Sørg for at planlægge et opfølgningsmøde med kunden, når systemet er taget i brug. Det er vigtigt for at sikre, at potentielle fejl bliver rettet.

Kommunikation

Når du er klar til at onboarde dine kunder og give dem mulighed for at afgive ordrer i C2L, kan du bruge nedenstående kommunikationselementer.

Postkort til emballage
E-mail introduktion

Uddannelse

Sørg for, at tandklinikkerne får en introduktion til Clinic2Lab. Hold hovedfokus på brugervenlighed, digitalt ordreflow, track and trace-ordrer samt meddelelser.

Adgang til Confluence
Manuals for clinics
Manuals for external labs

Tips og tricks

Følg ordren fra start til slut, og få besked, når den er på vej.

Tips og tricks til laboratoriesamarbejde

Manuel tekst

Effektiviserer og minimerer manuelt arbejde på en bæredygtig måde.

Manuelle videoer

Opret ordren direkte i systemet - det er nemt og ligetil.

Rul til toppen